Kaip keičiasi „Regitros“ klientų aptarnavimas, siekiant valdyti COVID-19 plitimo grėsmę?

Siekiant valdyti COVID-19 plitimo grėsmę, „Regitra“ koreguoja klientų aptarnavimą. Nuo spalio 26 d. įmonės padaliniuose, patenkančiuose į tų savivaldybių teritorijas, kuriose paskelbtas karantinas, bus ribojamas vienu metu aptarnaujamų klientų skaičius, taip užtikrinant 10 m2 plotą vienam asmeniui. Įmonės klientai aktyviai kviečiami dėl vizito užsiregistruoti iš anksto, o esant galimybei paslaugas atlikti tiesiog internetu.

 Pirmenybė ir toliau teikiama užsiregistravusiems iš anksto

Šiuo metu įmonės padaliniuose pirmenybė teikiama iš anksto užsiregistravusiems klientams, o neužsiregistravę asmenys aptarnaujami tik atsiradus laisvai vietai, t. y. kuomet iš anksto užsiregistravę klientai neatvyksta ar atšaukia savo vizitą. Tokia klientų aptarnavimo tvarka išlieka ir toliau. Primename, kad rezervuoti aptarnavimo laiką galima tiesiog internetu.

Atvykstančių į „Regitrą“ prašoma būti sąmoningais ir laikytis bendrųjų saugumo reikalavimų: dezinfekuoti rankas, viso vizito metu dėvėti nosį ir burną dengiančias apsaugos priemones, laikytis saugaus atstumo, už paslaugas rekomenduojama atsiskaityti banko mokėjimo kortele.

Pasikeitimai klientų aptarnavimo erdvėse ir teorijos egzaminų klasėse

 Atsižvelgiant į Vyriausybės nutarimą paslaugų teikimo vietose vienam asmeniui užtikrinti 10 m2 plotą, įmonės padaliniuose, patenkančiuose į tų savivaldybių teritorijas, kuriose paskelbtas karantinas, bus ribojamas vienu metu aptarnaujamų asmenų skaičius. Pavyzdžiui, jei klientų aptarnavimo salės plotas siekia 70 m2, tuomet bus aptarnaujama iki 7 klientų.

Toks pat darbo organizavimo principas bus taikomas ir teorijos egzaminų klasėse. Pagal tai į priekį bus planuojamas egzaminų vietų skaičius. Taip pat dalis egzaminų bus vykdomi nenutrūkstamu srautu arba bus perkeliami į kitas dienas. Su asmenimis, kuriems bus atšaukti teorijos egzaminai, susisieks įmonės darbuotojai ir pasiūlys kitus galimus laikus. Kitiems asmenims egzaminai įvyks kaip suplanuota.

Atliekantiems paslaugas internetu – pristatymas bus galimas tik į namus ar paštomatą

Didėjant COVID-19 susirgimų skaičiui visoje Lietuvoje, „Regitra“ klientus kviečia naudotis elektroninėmis paslaugomis. Nuotoliniu būdu galima ne tik pasikeisti vairuotojo pažymėjimą, bet ir užregistruoti prieš tai Lietuvoje eksploatuotą transporto priemonę ar pranešti apie jos pardavimą, užsisakyti naują registracijos liudijimą ir numerio ženklus bei kt.

Siekiant valdyti klientų srautus, visi elektroniniai užsakymai bus pristatomi tik per kurjerį arba į artimiausią paštomatą.