Tyrimas: „Maxima“ – mylimiausias mažmeninės prekybos ženklas Lietuvoje

Lietuviškas prekybos tinklas „Maxima“ pripažintas mylimiausiu mažmeninės prekybos prekės ženklu Lietuvoje ir užėmė antrą vietą mylimiausių prekės ženklų Baltijos šalyse reitinge, rodo „DDB Brandcapital“ Baltijos šalyse atlikto tyrimo rezultatai. Mylimiausi prekių ženklai Baltijos šalyse „Baltic BrandAwards 2019“ paskelbti spalio 3 dieną, Latvijoje, renginio „Baltic Brand Forum 2019“ metu.

„Tariame ačiū savo klientams už pasitikėjimą ir lojalumą. Siekiame klientams pasiūlyti kokybiškiausią apsipirkimo patirtį ir geriausias kainas. O šis aukštas įvertinimas patvirtina, kad mūsų pastangos buvo pastebėtos. Tai mus motyvuoja tęsti savo darbą ir kasdien stengtis vis labiau“, – teigiaKristina Meidė, lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ generalinė direktorė.

Pagal „DDB Brandcapital“ Baltijos šalyse atliktą tyrimą, lietuvišką prekybos tinklą „Maxima“ bendrame reitinge lenkia tik „Swedbank“. Prekybos tinklas mylimiausių prekės ženklų Baltijos šalyse reitinge aplenkė „Tele 2“, „Circle K“, Samsung, SEB.

„BrandCapital“ – kiekybinis tyrimo metodas, sukurtas DDB tinkle ir pritaikytas Baltijos rinkai, nuo 2012 m. kasmet atliekamas Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Kiekvienoje šalyje apklausiama po 1000 respondentų. Tyrimo ir apdovanojimų tikslas išsiaiškinti didžiausių prekės ženklų veikiančių Baltijos šalyse vertę bei įtaką. Pagrindiniai apklausos vertinimo kriterijai – klientų planuojami apsipirkimai ir emocinis prisirišimas. Tyrimas atliekamas kartą per metus jau ketverius metus iš eilės.

Šiuo metu Lietuvoje veikia beveik 250 „Maximos“ parduotuvių, kuriose dirba apie 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.