„Regitra“: šiemet kas antras vairuotojas apie parduotą automobilį pranešė internetu

Transporto priemonių registracijos paslaugas atlikti internetu šiemet rinkosi net apie 37 proc. vairuotojų. Tai yra du kartus daugiau nei praėjusiais metais, rodo „Regitros“ atlikta analizė. Nors dėl besikeičiančių žmonių įpročių elektroninių paslaugų augimas stebimas kasmet, šiais metais tam didelės įtakos turėjo ir visoje šalyje susidariusi situacija dėl COVID-19 plitimo valdymo.

 Šiandien transporto priemonių savininkai daugelį paslaugų gali atlikti tiesiog internetu neišėję iš namų. Tai ypač svarbu šiuo ekstremalios situacijos laikotarpiu šalyje. Nuotoliniu būdu galima ne tik pasikeisti registracijos liudijimą, užsisakyti patinkančius numerio ženklus, bet ir užregistruoti Lietuvoje eksploatuotą automobilį savo vardu. Beje, atliekant paslaugą internetu registracijos liudijimui yra taikoma 20 proc. nuolaida.

 Visi dokumentai ir numerio ženklai yra pristatomi tiesiog į namus arba artimiausią paštomatą. Šiemet jau išsiųsta per 57 tūkst. siuntų.  

 Pastebėtina, kad, pavyzdžiui, karantino pradžioje šį balandį apie parduotą transporto priemonę internetu pranešė net 89 proc. vairuotojų, kai tuo metu pernai šis skaičius buvo apie 37 proc.  Vertinant visų 2020 m. statistiką, šią paslaugą internetu rinkosi atlikti daugiau nei kas antras asmuo, kitaip tariant, apie 60 proc.

Kalbant apie Lietuvoje jau prieš tai eksploatuotų transporto priemonių registraciją internetu, šios paslaugos naudojimas šiemet siekia apie 29 proc., t. y. beveik keturis kartus daugiau nei praėjusiais metais.

„Kasmet investuojame daug jėgų į elektroninių paslaugų plėtrą ir siekiame jas padaryti kuo paprastesnes ir patogesnes. Tą darome atsižvelgdami į šiandieninę situaciją ir į mus besikreipiančių vairuotojų poreikius. Matome, kad tai įvertina ir mūsų klientai“, – sako „Regitros“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Saulius Šuminas.

Primintina, kad jei vis dėlto klientams nėra galimybės paslaugų atlikti internetu, tuomet dėl vizito padalinyje reikėtų užsiregistruoti iš anksto: https://www.regitra.lt/lt/kontaktai/e-paslaugos/isankstine-registracija-priemimui-filiale-5. Tai padeda valdyti klientų srautus ir tokiu būdu užtikrinti saugų fizinį atstumą tarp žmonių.