„Maxima“ stiprina klientų duomenų apsaugą

2018 m. gegužės 25 d. Lietuvoje, kaip ir visoje Europos Sąjungoje (ES), įsigalioja Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR), kuris suvienodina ir sustiprina asmens duomenų apsaugą. Tai neabejotinai palies daugiau nei pusę šalies gyventojų – iš kurių net beveik 2 milijonai turi ir naudojasi viena populiariausių šalyje „Ačiū“ lojalumo kortele. Norintieji ir toliau gauti bei naudotis jiems aktualiais pasiūlymais ir užtikrinti dar didesnį savo asmens duomenų saugumą, raginami nedelsti ir atnaujinti savo asmens duomenis bei priimti atnaujintas „Maximos“ lojalumo programos taisykles.

 „Manome, kad „Ačiū“ kortelės populiarumą lėmė pastangos teikti maksimalią naudą jos turėtojams. Lietuvoje nuostata į asmeninius pasiūlymus ganėtinai neigiama, todėl mes labai stengiamės, kad klientai negautų bet kokių pasiūlymų – jie būtų aktualūs ir parinkti asmeniškai, o naujienos ir siūlomos nuolaidos mūsų pirkėjus pasiektų tinkamiausiu metu.

Klientų asmens duomenų saugumui visada skyrėme didžiulį dėmesį, o nuo šiol juos saugosime ir pagal naujausius visoms ES šalims galiosiančius reikalavimus, kurie užtikrins, kad asmens duomenų apsaugos laikymosi standartai būtų dar aukštesni“, – sako „Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.

Viena seniausių ir populiariausių lojalumo kortelių Lietuvoje – „Ačiū“ – šiemet mini dešimtmetį, o visa lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ vykdoma lojalumo programa – 15 metų jubiliejų. Skaičiuojama, kad iš viso Lietuvoje aktyvių „Ačiū“ kortelių yra apie 2 milijonus, o jų turėtojai gauna ir bendrus ir tik jiems skirtus asmeninius pasiūlymus, gali pasinaudoti išskirtinėmis specialiomis nuolaidomis bei dalį už pirkinius išleistos sumos apmokėti „Maximos“ pinigais. Vien per 2017 metus „Ačiū“ kortelių sukaupta „Maximos“ pinigų vertė siekė apie 16 mln. eurų.

Prekybos tinklo „Maxima“ atstovai primena, kad nuo 2018 m. gegužės 25 d. asmeninius pasiūlymus gaus ir jais pasinaudoti galės tik tie „Ačiū“ kortelės turėtojai, kurie bus atnaujinę savo asmens duomenis ir susipažins su atnaujinta „Maximos“ lojalumo programos taisyklėmis ir privatumo politika bei patvirtins sutikimą gauti asmeninius pasiūlymus.

Kas pasikeis „Ačiū“ turėtojams, įsigaliojus ES Bendrajam duomenų apsaugos reglamentui:

ü  klientų duomenis „Maxima“ rinks ir tvarkys dar atidžiau, atliks kaupiamų duomenų teisingumo tikrinimą,

ü  duomenis naudos tik aiškiai apibrėžtais tikslais, o klientams pareikalavus, pašalins visą asmeninę informaciją, be galimybės duomenis atkurti,

ü  suteiks klientams galimybę žinoti, kokius duomenis ir kiek laiko prekybos tinklas saugo, kokiais tikslais šie duomenys yra naudojami, duomenis bus galima koreguoti, apriboti ar uždrausti juos naudoti.

Atnaujinti duomenis galima internetu

„Ačiū“ kortelės turėtojai savo asmens duomenis atnaujina prisijungdami prie „Ačiū“ paskyros – https://www.maxima.lt/aciu. Tai galima bus padaryti ir bet kurioje „Maximos“ parduotuvėje, užpildžius netrukus pasirodysiančias popierines anketas, kurias reikės palikti kasos darbuotojui. Patikslindami savo asmens duomenis klientai kartu susipažins su naujomis „Ačiū“ lojalumo programos taisyklėmis bei privatumo politika ir galės įsitikinti, kad jų asmens duomenys ir toliau bus saugomi atsakingai, laikantis ES įsigaliosiančio BDAR reikalavimų.

„Tiems, kuriems aktualūs mūsų pasiūlymai – tiek skirti visiems pirkėjams, tiek ir asmeniniai – svarbu neužmiršti juos pasirinkti ir nurodyti kanalus, kuriais norėtumėte gauti aktualius pasiūlymus“, – aiškina „Maximos“ komercijos vadovė.

Pasiūlymus „Ačiū“ kortelių turėtojams „Maxima“ teikia skirtingais kanalais: „Ačiū“ paskyroje internetu, kasos terminale, kur klientai gali pamatyti jiems priklausančias asmenines akcijas, siunčia elektroninius laiškus, o patys geriausi pasiūlymai pirkėjus pasiekia ir SMS žinutėmis.

Daugiau informacijos apie ES Duomenų apsaugos reglamento pakeitimus „Maxima“ savo klientams teikia internetiniame tinklalapyjehttps://www.maxima.lt/aciu arba informacijos galima teirautis paskambinus Klientų aptarnavimo centro telefonu 8 800 200 50.