Daiva būsto finansavimo ekspertė jau 13 metų su „Swedbank“

Jau turėjusi sukauptą nemenką patirtį, Daiva į „Swedbank“ atėjo dirbti laikinai, tačiau ši „laikina“ jos ir banko bendra istorija tęsiasi jau 13 metų. Savo karjeros kelią čia pradėjusi kaip klientų aptarnavimo specialistė, dabar Daiva yra būsto finansavimo ekspertė ir tikra bendravimo su klientais žinovė, gebanti su jais „susidraugauti“. Per daugelį metų su įvairiausiomis situacijomis susidūrusi Daiva klientų problemas gliaudo it riešutus. Neabejojame, kad klientams imponuoja ir jos komunikabilumas, pozityvumas ir atsakingumas.

Šias savybes ne mažiau vertina ir Daivos kolegos. „Nuostabus žmogus, kuris problemas paverčia juoku – o juokas juk sukelia laimę, taip atsiliepė jos bendradarbė. Nuolatinį pozityvą Daivai padeda išlaikyti ir įkvepianti mėgstamo darbo aplinka. Daiva jaučiasi naudinga klientams, kolegoms ir organizacijai, kurioje ypač vertina nuolatines profesinio ir asmeninio tobulėjimo galimybes.

„Čia labai gera visomis prasmėmis“, sako Daiva. Ir Tu norėtum prisijungti, bet nedrįsti bandyti? Daiva Tave drąsina: „Tu viską gali!“ Tad nedvejok ir apsilankyk čia:

🔸 Klientų veiklos analizės specialistas (-ė) (KYC Middle Office): https://swedbank.easycruit.com/intranet/external/vacancy/2403313/148891
🔸 Klientų konsultantas (-ė) Klientų aptarnavimo centre: https://swedbank.easycruit.com/intranet/external/vacancy/2407505/148891
🔸 Klientų konsultantas (-ė) Kaune: https://swedbank.easycruit.com/intranet/external/vacancy/2404063/148891
🔸 Klientų konsultantas (-ė) Pardavimų grupėje Vilniuje: https://swedbank.easycruit.com/intranet/external/vacancy/2407625/148891