Drąsios inovacijos, sparčiai augantys pardavimai ir ambicingi planai – išskirtiniai geriausių Lietuvos gamintojų ir tiekėjų bruožai. Lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ inicijuotoje Lietuvos gamintojų ir tiekėjų konferencijoje Vilniuje trečiadienį apdovanotos penkios įmonės, kurios per paskutinius 12 mėnesių demonstravo įspūdingą proveržį ir augimą, pirkėjams siūlė pažangias naujoves ir didino lietuviškos produkcijos įvairovę.
„Lietuvišką verslą kuriame kartu su tūkstančiais savo partnerių. Vertiname ir dėkojame už kasdienes pastangas šiandien dirbti geriau negu dirbome vakar. Augame ir tobulėjame kartu, todėl labai malonu tęsti tradiciją ir susitikus per kasmetinę Lietuvos gamintojų ir tiekėjų konferenciją apdovanoti pačius geriausius, kurie savo energija ir sumanymais rodo pavyzdį mums visiems“, – pažymėjo Kristina Meidė, „Maximos“ generalinė direktorė. Ji trečiadienio vakarą „Litexpo“ parodų centre įteikė apdovanojimus Lietuvos gamintojams.
Veržliausias ir išradingiausias įmones išrinko „Maximos“ komercijos padalinio ekspertų komisija, išnagrinėjusi pardavimų duomenis per paskutinius 12 mėnesių. Buvo vertinami tie pardavimų rezultatai, tiek ir tiekėjų pastangos, siūlant pirkėjams naujus produktus.
„Metų šuolio 2019″ nominacija skirta bendrovei „Mantinga“, kurios siūlomos produkcijos pardavimai prekybos tinkle „Maxima“ per paskutinius 12 mėnesių išaugo labiausiai. „Šviežumas, klientų poreikius atitinkantis skonis, naujovių gausa ir naujausias tendencijas atliepiantys sprendimai leido „Mantingai“ įgyvendinti reikšmingą šuolį pardavimuose“, – pabrėžė K. Meidė.
„Metų gausa 2019″ apdovanojimas šiemet atspindėjo įspūdingą lietuviškų ūkių pažangą ir specializuotų skyrelių „Linkėjimai iš kaimo“ sėkmę. Apdovanojimu buvo įvertintas žemės ūkio kooperatyvas „Lietuviško ūkio kokybė“, suvienijęs gausybę smulkiųjų Lietuvos gamintojų, perdirbėjų ir augintojų bei padėjęs užtikrinti, kad šviežios kaimiškos gėrybės iš visos Lietuvos galėtų greitai ir lengvai atkeliauti ant pirkėjų stalo. Per pastaruosius 12 mėnesių žemės ūkio kooperatyvas „Lietuviško ūkio kokybė“ pasiūlė net 99 naujus Lietuvos ūkininkų ir augintojų gaminius. „Maximos“ pirkėjai yra pamėgę Lietuvos ūkininkų pagamintus maisto produktus ir užaugintas gėrybes, todėl specializuotų skyrelių „Linkėjimai iš kaimo“ asortimentas yra nuolat plečiamas ir atnaujinamas.
Titulas „Metų debiutas 2019″ atiteko Joniškio rajono žemės ūkio bendrovei „Delikatesas“, kuri pernai sėkmingai įžengė į prekybos tinklą „Maxima“ ir sulaukė didžiausio pirkėjų dėmesio, o iš visų naujokų jos siūloma produkcija generavo didžiausią apyvartą. „Net ir maži gamintojai gali būti sėkmingi, pastebėti pirkėjų ir augti kartu bendradarbiaujant“, – pažymėjo „Maximos“ vadovė K. Meidė.
Bendrovei „Kietaviškių gausa“ atiteko „Metų sveikata 2019″ apdovanojimas, skirtas už reikšmingą indėlį skatinant vienos sveikiausių maisto kategorijos produktų vartojimą. „Ši bendrovė nugalėjo šaltą Lietuvos klimatą ir įgyvendino stebuklą – moderniuose „Kietaviškių gausos“ šiltnamiuose užaugintos daržovės praktiškai ištisus metus keliauja į „Maxima“ parduotuves ir džiugina pirkėjus lietuvišku šviežiu derliumi. Šios įmonės dėka pastaraisiais metais Lietuvos žmonės valgo gerokai daugiau šviežių daržovių“, – pabrėžė K. Meidė.
Apdovanojimu „Metų rūpestis 2019″ buvo įvertinta bendrovė „AJIZ group“, gaminanti natūralias šalto spaudimo sultis „SUN365″. Šiemet sultys pradėtos pilstyti į plastikinius buteliukus, kurie yra ekologiškiausi ir inovatyviausi visoje Lietuvos rinkoje. Net 75 proc. naujojo „SUN365″ buteliuko pagaminta iš jau panaudoto ir perdirbto plastiko, o likusi dalis – iš biologinės kilmės plastiko, kuris yra išgaunamas iš cukranendrių. Bendrovės „AJIZ group“ sprendimas tarai naudoti perdirbamą plastiką padeda mažinti užterštumą ir neeikvoti naujų žemės išteklių. Be to, gamybos procese net 55 proc. mažinama CO2 emisija bei išmetamo plastiko kiekis.
„Maximos“ komercijos vadovė Vilma Drulienė teigė, kad šiemet apdovanoti Lietuvos gamintojai ir tiekėjai aktyviai diegia inovacijas ir domisi naujovėmis tiek gamybos technologijų, tiek rinkodaros srityse. „Naujos idėjos padeda patenkinti kintančius vartotojų poreikius ir didinti lietuviškos produkcijos pardavimus. Šiandien galime didžiuotis, kad sėkmingai siekiame bendro tikslo – didžiąją dalį asortimento – apie 80 procentų – šviežio maisto „Maximos“ parduotuvėse jau sudaro Lietuvos gamintojų produkcija. O Lietuvos gamintojų ir tiekėjų konferencija tampa tradicija, kuri primena, kad kartu galime pasiekti daugiau“, – įsitikinusi V. Drulienė.
Šiemet Lietuvos gamintojų ir tiekėjų konferencija vyko trečią kartą. Joje dalyvavo beveik 800 svečių – gamintojų ir perdirbėjų, ūkininkų, importuotojų iš visos Lietuvos, kurie klausėsi aktualių pranešimų, dalijosi įžvalgomis ir patirtimi, mezgė kontaktus ir ieškojo partnerių ateities verslo projektams.