„Tele2“ dirbs nuotoliniu būdu: paslaugas teiks internetu ir telefonu

Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ nuo gruodžio 16 d. pereina prie elektroninės prekybos ir paslaugų teikimo telefonu. Salonai šiuo laikotarpiu veiks kaip prekių atsiėmimo punktai.

„Darbuotojų ir klientų sveikata šiuo laikotarpiu yra svarbiausias prioritetas, todėl savo paslaugas teiksime nuotoliniu būdu. Puikiai suprantame, kad nuotolinio gyvenimo ir darbo pagrindas yra ryšio paslaugos, todėl darysime viską, kad užtikrintume sklandžias paslaugas savo klientams“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Lietuvai ir Baltijos šalims.

Operatoriaus privačių ir verslo klientų aptarnavimo salonai karantino metu veiks kaip prekių atsiėmimo punktai. Klientai apie jų laukiančius pirkinius ir atsiėmimo laiką bus informuojami asmeniškai.

Salone iš anksto neužsiregistravus bus galima užsisakyti arba prasitęsti mobiliojo parašo paslaugą tiek privatiems, tiek verslo klientams. Taip pat užsisakyti naują SIM kortelę ją užblokavus ar pametus.

Visos „Tele2“ paslaugos teikiamos nuotoliniu būdu, o pristatymas – nemokamas

Internetinėje svetainėje http://www.tele2.lt/ arba trumpuoju numeriu 1885 galima įsigyti operatoriaus siūlomas prekes (telefonus, kompiuterius, išmaniuosius įrenginius, modemus ir kita) bei paslaugas (pokalbių ir interneto planus). Užsakytos prekės ar paslaugos bus nemokamai pristatytos į namus arba jas bus galima atsiimti salone.

Visi „Tele2“ klientai savitarnos svetainėje https://mano.tele2.lt gali pasitikrinti savo sąskaitas, duomenų likučius, užsisakyti naujus pokalbių ir interneto planus, pratęsti sutartis, apmokėti sąskaitas arba užsisakyti papildomas paslaugas.

Klientai pasitikrinti duomenų likučius, apmokėti sąskaitas, papildyti išankstinio mokėjimo kortelių „Pildyk“ sąskaitą gali „Mano Tele2“ programėlėje. Programėlę nemokamai galima parsisiųsti „Google Play“ ir „App Store“.

Taip pat „Tele2“ ir „Pildyk“ klientai papildomai duomenų gali užsisakyti internetu: narsyk.tele2.lt ir narsyk.pildyk.lt.

„Pildyk“ klientai internetinėse svetainėse www.pildyk.lt ir mano.pildyk.lt, taip pat programėlėje „Mano Pildyk“ gali pasitikrinti sąskaitų ir duomenų likučius, papildyti sąskaitas ir užsisakyti pokalbių ar duomenų planus. „Mano Pildyk“ programėlę nemokamai galima parsisiųsti „Google Play“ ir „App Store“.

Operatorius stiprina ir klientus aptarnaujančio kontaktų centro pajėgumą.

Privatiems „Tele2“ klientams informacija teikiama 07:00-23:00. Skambinti galima trumpuoju numeriu 117 (skambinant tik iš „Tele2“ tinklo, nemokamai) arba +370 684 00 117 (skambinant iš užsienio ar kito operatoriaus, kaina pagal mokėjimo plano tarifus).

„Tele2“ verslo klientams informacija teikiama 07:00-23:00. Skambinti galima trumpuoju numeriu 1575 (nemokamas) arba +370 684 000 75 (kaina pagal mokėjimo plano tarifus).