Prasminga išvyka į Anykščius

Nors vasara įtemptų darbų metas kaimo žmogui, svarbu rasti laiko ir prasmingam poilsiui. Liepos 25 d. Nemakščių bendruomenės santalka organizavo ekskursiją į Anykščių kraštą – vieną lankomiausių rajonų, kuriame galėjome daug ką pamatyti.

Pirmiausia apžiūrėjome Angelų muziejaus eksponatus, dailės parodą, po to pavaikščiojome po miestą, nuėjom prie Antano Baranausko, Antano Vienuolio paminklų, pasigrožėjome Šv. apaštalo evangelisto Mato bažnyčia. Užlipę į jos apžvalgos aikštelę, pasidžiaugėme miesto vaizdiniais. Po to važiavome į Arklio muziejų, kuriame gidas Kęstutis Rainys papasakojo daug įdomių dalykų ne tik apie arklius, padargus, bet ir apie lietuvių papročius. Daug gerų emocijų patyrėme ant Kolitos kalno, kur nemažai keliautojų susigundė išbandyti rogučių trasą. Tie, kurie neišdrįso pasivažinėti rogutėmis, grožėjosi gamta, džiaugėsi draugų linksma pramoga. Gerai nusiteikę vykome į apverstą namelį, kuriame patyrėme nenusakomą būseną. Svyruodami išėję iš namelio, pavaikščiojom ne tik medžių, bet ir akmenų labirintais, grožėjomis dekoratyviniais medžiais. Mūsų ekskursija baigėsi šilelio lajų take. Pirmiausiai pabuvojom prie Puntuko, o paskui vaikščiojom ypatingu lajų taku. Iš aukščiausios tako vietos grožėjoms šilelio, Šventosios vaizdais. Kupini geriausių įspūdžių, su smagiomis dainomis grįžome namo.

Už puikią ir saugią kelionę dideliu 52 vietų autobusu esame dėkingi bendruomenės pirmininkui Vaclovui Šimaičiui, RASŲ judėjimo pirmininkui Romaldui Zubielai, paslaugiam vairuotojui Narvidui Staškui, o už įdomios ekskursijos organizavimą, mielas dovanėles, gerą nuotaiką tariam nuoširdų ačiū bendruomenės aktyvistei Reginai Pratašienei.