Kaunas šventė 611-ąjį gimtadienį. turizmo gatvėje skambėjo Raseinių ir Šiluvos vardai

Gegužės 17 d. prasidėjo Kauno miesto gimtadienio šventė, kokios, kaip skelbia organizatoriai, dar nėra buvę. Čia buvo įvairiausių pramogų nuo viduramžiško liepsnų šou, senovinių ir naujausių automobilių šou iki Andriaus Mamontovo gyvo garso koncerto ir įspūdingų fejerverkų. Tai tris dienas trukusi miesto gimtadienio fiesta, kur kartu šventė tūkstančiai kauniečių ir miesto svečių.

Jau trečią kartą šventės „Kauno gimtadienis 2019“ metu M.Valančiaus gatvė tapo Turizmo gatve. Joje šeimininkavo Lietuvos turizmo skatinimo agentūra „Keliauk Lietuvoje“ ir turizmo informacijos centrai iš Marijampolės, Ukmergės, Biržų, Kupiškio, Alytaus, Lazdijų, Šakių, Vilkaviškio, Kauno ir Kauno rajono, Vilniaus, Birštono, Druskininkų, Kaišiadorių, Šiaulių, Jurbarko, Klaipėdos ir Klaipėdos rajono, Palangos, Neringos, Šilutės, Kretingos, Anykščių, Kelmės. Žinoma, čia buvome ir mes bei pristatėme Raseinių kraštą su Šiluva priešakyje. Susidomėjusius vietiniu turizmu ir užsukusius į mūsų palapinę, kvietėme keliauti į Maironio gimtąjį kraštą, gėrėtis garsiuoju Lyduvėnų tiltų, ragauti arbatos Betygalos bendruomenės namuose, susipažinti iš arčiau su rezistencine kova Daugėliškių miške, atrasti technikos įdomybes „Aštuonračio muziejuje“, gėrėtis Molavėnų piliakalnių vaizdais bei užsukti čia rengiamų švenčių metu. Neaplenkėme ir pačių Raseinių miesto, kur visus stebino vienintelis toks Lietuvoje krašto istorijos muziejus ir jo siūlomos interaktyvios įdomybės. Nemažai dėmesio sulaukė ir mūsų krašte puikiai išvystytas vandens turizmas bei kaimo turizmo sodybos, siūlančios baidarių nuomos paslaugas. Sulaukėme ir gidų bei kelionių organizatorių, norinčių keliauti po Raseinius su turistinėmis grupėmis, besidominčių čia vykdomomis edukacijomis ir įdomiausiomis vietomis.

Žinoma, daugybė praeivių domėjosi Šiluva ir pasakojo, kad artimiausiu metu planuoja čia užsukti, o ypač sudominome papasakoję apie šiemet čia vyksiančią meno bienalę, chorų festivalį, gausybę koncertų parodų ir kitų kultūrinių bei meninių renginių. Raginome visus į Šiluvą keliauti 13-tomis mėnesio dienomis, kai čia švenčiama Marijos diena.

Ši trijų dienų šventė – vienas sėkmingiausių ir gausiausiai turizmu besidominčių lietuvių lankomų renginių visoje Lietuvoje. Turizmo gatvė, sulaukusi didelio susidomėjimo, viliamės dar labiau skatins lietuvius keliauti po gimtąją šalį. Praeivių lūpose nuolat skambėję žodžiai „Už Raseinių, ant Dubysos…“ teikė vilčių, kad mūsų kraštas tikrai ne paskutinė vieta kelionių žemėlapyje.